menuordersearch
qazvinamazon.ir

قوانین و مقررات و حریم خصوصی(قزوین آمازون) ,

مشاهده سبد خرید

تومان
eitaainstagramWhatsAppmail

لطفا قبل از ثبت خرید تماس بگیرید09372504367ایتا-قزوین آمازون09938985425
(0)
(0)
قوانین و مقررات و حریم خصوصی(قزوین آمازون)

قوانین ومقررات شرایط و حریم خصوصی

کاربر گرامی لطفا موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه های کاربردی فروشگاه اینترنتی قزوین آمازون و همچنین آمازون قزوین به دقت مطالعه فرمایید.

ورود کاربران به سایت فروشگاهی آنلاین قزوین آمازون, هنگام استفاده از کلیه خدمات موجود، به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین پذیرفتن نحوه استفاده از سرویس ها و خدمات فروشگاه محمد است. لازم بذکر است ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه از سوی کاربر است.

شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات فروشگاه محمد(سایت های قزوین آمازون و آمازون قزوین)

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و سرویس ‏های کاربردی و به منزله تایید قوانین و شرایط فروشگاه آنلاین قزوین آمازون و آمازون قزوین   به دقت مطالعه فرمایید.

ورود کاربران به فروشگاه آنلاین قزوین آمازون، هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی فروشگاه محمد و سایر خدمات ارائه شده به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات فروشگاه اینترنتی قزوین آمازون و کالاقزوین است.

توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین این سایت از سوی کاربر است.

درباره ی سفارشات بهداشت و زیبایی بهتر است قبل از خرید و استفاده آنها از نظر پزشکان متخصص در این زمینه استفاده نمایید.

لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌ های قبلی محسوب می‌‏‌شود.

 

قوانین عمومی

مجددا توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه اینترنتی قزوین آمازون و آمازون قزوین منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و هم چنین رعایت قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های فروشگاه محمد تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می‌گردد و شما توافق می‏‌کنید که استفاده شما از سایت به معنی پذیرفتن هرگونه تغییر است.

 

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از سرویس ها و خدمات سایت اقدام نماید.

 

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات سایت استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا   ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که فروشگاه محمد به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه، تیکت پشتیبانی و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد فروشگاه اینترنتی قزوین آمازون و آمازون قزوین برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه را در پروفایل خود لغو کنند.

 

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

سایت های قزوین آمازون و آمازون قزوین به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

و متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از سرویس های سایت، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط سایت جزئی از دارائی های این سایت محسوب می‏‌گردد و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده   و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار این سایت است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره ‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، ربات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای فروشگاه محمد محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات سایت، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است. تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی سایت است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت و تیکت بخش پشتیبانی، با شما تماس نمی‌‏گیریم. وب سایت فروشگاه محمد هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از این سایت هاو همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامه‏‌های گفتگوی اینترنتی همچون Yahoo Messenger یا MSN Messenger و غیره ندارد و هیچ ‏گاه با این روش‏‌ها با شما تماس نمی‏‌گیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏ ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.

 

قوانین ثبت، پردازش و ارسال سفارش

- روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. این سایت به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

- حداقل زمان ارسال سفارشات در شرایط عادی و زمانی که محدودیت نباشد 3 روز کاری است و ملاک ساعات کاری برای ارسال کالا تا ساعت 10 صبح هر روز(بجز ایام تعطیل) است چون از ساعت 10 به بعد هیچ سفارشی درآن روز بدلیل صرف شدن وقت در پردازش کالا در انبار و همچنین مهمتر از آن در پردازش انبار طرف قرارداد با شرکت پست قابلیت ارسال در آن روز را ندارد.

- کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی   به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای قزوین کالا1تجارت محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.

- در صورت پرداخت از طریق پایا(شماره شبا) و طولانی شدن فرآیند واریز به حساب معرفی شده توسط فروشگاه از 24 ساعت بعد از ثبت سفارش، مسولیت افزایش قیمت احتمالی جدید و موجودی فروشگاه بر عهده ی مشتری است. واین سایت در این زمینه مسولیتی ندارد.(علی الخصوص در ایام تعطیلات)

- در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

- این سایت مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای سایت محفوظ است.

- در ارسال با پست ویژه پیشتاز ملاک محاسبه وزن و حجم کالا و همچنین نوع و درصد شکستن کالا و رفع سایر محدودیت های ارسالی بهمراه هزینه بیمه و بسته بندی تضمینی و ارسال سریع است و مشتری تمامی این موارد را برای پرداخت هرینه می‌پذیرد و هزینه آن توسط شرکت های واسط انجام می‌گیرد این سایت هیچ دخل و تصرفی ندارد.

- در ارسال کالا بصورت پرداخت هزینه ارسال در محل ( پس کرایه) حق انتخاب شرکت مورد نظر برعهده ی این سایت فروشگاه اینترنتی قزوین آمازون است که با توجه به شرکت های موجود در حوالی انبارهای فروشگاه محمد و میزان تعهد و کیفیت کاری آنان در امانت ارسال و حمل این نوع محصولات بانتخاب می‌گردند و مشتری در این زمینه نمی‌تواند شرکتی را معرفی نماید.

- چنانچه مشتری در ارسال بصورت پس کرایه بدلیل کرایه ای که شرکت ها با توجه به وزن و اندازه و حجم و میزان ارزش کالا و بعد مسافت به مشتری طبق تعرفه های رسمی خودشان بیان کنند و مشتری از دادن کرایه امتناع بورزد، و کالا را تحویل نگیرد هزینه حمل آن از مبلغی که برای کالا پرداخت شده است کسر می‌گردد و بحساب شرکت مذکور واریز می‌گردد و بقیه مبلغ بعد از بازگشت کالا به مشتری عودت داده می‌شود.

- در ارسال پس کرایه این سایت هیچگونه دخلی در محاسبه هزینه حمل ندارد و نمی‌تواند بطور دقیق آن را به مشتری اعلام دارد. بلکه مشتری می‌پذیرد که هزینه حمل آن را که بر اساس معیار تعرفه های شرکتها محاسبه می‌گردد می‌پذیرد. بعنوان مثال با توجه به ارزش کالا و تمامی اصول حمل کالا اگر محاسبه شود به ازای هر کیلو 35 هزارتومان و یا بیشتر و کمتر محاسبه می‌گردد می‌پذیرد.

در پرداخت در محل به دلیل امتناع برخی از مشتریان از تحویل مرسوله با اعلام عدم ثبت سفارش که باعث ضرر هزینه ارسال و برگشت و بسته بندی کالا به فروشگاه شده است مبلغ ارسال کالا(هزینه پستی مندرج در فاکتور) بعنوان بیعانه بعد از ثبت سفارش جهت اطمینان از خرید از مشتری دریافت می‌گردد.و بدون پرداخت بیعانه به سفارش ترتیب اثر داده نمی‌شود.

- در پرداخت در محل اگر مشتری بعد از ارسال کالا از خرید خود انصراف بدهد و یا کالا را در محل دریافت ننماید. این سایت هزینه حمل آن را از محل پرداخت بیعانه به هنگام ثبت سفارش پرداخت می‌نماید و هزینه برگشت آن کالا نیز از محل پرداخت بیعانه پرداخت می‌گردد.

- سیستم پرداخت در محل تنها از یک منطقه پستی صورت میگیرد که در این صورت بعد از ثبت سفارش بار از سایر انبارها به منطقه پستی مورد نظر ارجاع داده میشود و سپس ارسال صورت میگیرد که به این دلیل تاخیر در ارسال از طریق این سیستم وجود دارد و مشتری با آگاهی از این موضوع ثبت سفارش می‌نماید.

- در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی یا تومانی کالاهای موجود در این سایت، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای این سایت فروشگاه آنلاین قزوین آمازون محفوظ است. فروشگاه محمد در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به این سایت می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

- کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

 

خسارت در هنگام حمل و نقل

سایتهای قزوین آمازون و قزوین کالا1تجارت همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، در روش های پستی عادی که در صفحه شیوه های ارسال ذکر شده است تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و این سایت تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش ارسال شود.

در ارسال پرداخت هزینه حمل بصورت پس کرایه در مقصد، منوط به سلامت فیزیکی جنس و بسته بندی اصولی و بدون ضربه دیدن جنس است. درصورت ضربه دیدن جنس شرکت مذکور موظف به پرداخت هزینه است و این سایت در این بین نقش رابط را دارد. تا هزینه هر چه زودتر توسط شرکت های مذکور پرداخت گردد.

در صورت انصراف از خرید کالا، هزینه حمل کالا چه با روش های عادی ارسالی و چه با روش پس کرایه بر عهده ی خود مشتری است در صورتی که حتی به هنگام رسیدن محصول از پرداخت آن امتناع بورزد از مبلغ پرداختی کسر می‌گردد.

 

در مورد گوشی های تلفن همراه مشتری موظف است پس از دریافت کالا، سریال جعبه و گوشی موبایل را مطابقت داده و بعد از دریافت کدفعالسازی، کالا را از طریق سامانه همتا به مالکیت خود در بیاورد.

لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش این سایت کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس گارانتی می‏‌شود. همچنین، این سرویس، اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌‏شود.

آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی‏‌شود و جهت اطلاع بیشتر شرایط مربوط به خسارت در هنگام حمل و نقل را مطالعه فرمایید.

در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط این سایت فروشگاهی قزوین آمازون دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می‌شود.

در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در سایت به اتمام برسد، و این سایت امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را طی 72ساعت بعد از تحویل بسته، به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.

 

سیاست قیمت گذاری

سیاست قیمت ‌‏گذاری در این سایت مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت ‏‌های ارائه شده برای کالاها در قیمت‏‌های خرده فروشی است که غالباً توسط تولید‏کننده و یا تامین‏‌ کننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت می‌ گردد.

با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات، این سایت نمی‌تواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌‏هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‌‏گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، سایت موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال می‏‌شود. قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه‌‏ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏‌کند و هزینه‏‌های بسته بندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع‌ ‏رسانی می‌‏شود، ممکن است جداگانه محاسبه شود.

 

نمایندگی، انبارها و تامین کنندگان

این سایت در هیچ نقطه ‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس ها، تراکنش ‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی و با استفاده از انبارخود سایت و یا از طریق انبارهای تامین کنندگان طرف قرارداد با این سایت در سطح کشور، تامین و پردازش می‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی سایت اطلاع دهید.(لازم به ذکر است که انبارهای تامین کنندگان طرف قرارداد در هر نقطه ای که باشند با تایید و پردازش تیم فنی و نماینده واحد فروش این سایت، کالا را برای مشتریان ارسال می‌نمایند. و تمامی مشکلات قابل پیگیری است.)

 

قوه قهریه

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه مشکلی بابت عدم آگاهی از قوانین و شرایط بالا و صفحات سرویس ها، این سایت هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

 

حریم خصوصی

از آنجایی که برای ثبت سفارش در وب‌سایت، لازم است عضو شوید و حساب کاربری اختصاصی خود را داشته باشید، اطلاعاتی مانند شماره‌های تماس، آدرس ایمیل و... را ثبت می‌کنید و ما از آن‌ها برای ارائه خدمات به شما استفاده می‌کنیم و این اطلاعات نزد ما محفوظ است. همچنین مطالبی مانند خبرنامه را که شامل پیشنهادهای ویژه است، به آدرس ایمیل شما ارسال خواهیم کرد و هر زمان که بخواهید، می‌توانید از دریافت آن انصراف دهید. از شماره‌های تماس شما نیز، برای اطلاع‌رسانی و در جریان گذاشتن امور کاربری و سفارش‌ها استفاده می‌شود.

لطفا توجه داشته باشید که رمز عبور حساب کاربری به صورت رمزنگاری غیر قابل بازیابی در بانک اطلاعاتی ما ثبت می‌شود، تا هیچ شخص دیگری جز خود شما به حساب کاربری دسترسی نداشته باشد. بنابراین مسئولیت حفظ و نگهداری آن بر عهده‌ی شما خواهد بود. اگر رمز عبور خود را فراموش کنید، تغییر آن تنها از طریق اطلاعات تماس ثبت شده امکان پذیر است.

تلاش ما همواره بر حفظ اطلاعات و حریم خصوصی کاربران است. بنابراین، برای بهره‌مندی از خدمات و پشتیبانی، لازم است که اطلاعات خود را به درستی ثبت کنید.
این سایت خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق راههای ارتباطی ذکر شده در قسمت تماس با ما در میان بگذارید.

*معرفی و محدوده خدمات

فروشگاه اینترنتی فروشگاه محمد به آدرس سایت های آنلاین قزوین آمازون و قزوین کالا 1تجارت به منظور سهولت در امر خریدهای همشهریان عزیز ایجاد شده است؛ این فروشگاه در چند دسته بندی کلی اعم از اجناس وخدمات به مردم شریف قزوین خدمت ارائه می‌دهد.

فروشگاه محمد در سراسر شهر و استان قزوین واستانهای همجوار خدمات ارائه می‌کند

 

*هزینه و زمان ارسال محصول

کلیه سفارش ها توسط پیک اختصاصی و یا پیک های عمومی سطح شهر به مشتریان محترم تحویل داده می‌شود.

هزینه ارسال برای سفارشات بعهده خریدار است

مدت زمان رسیدن کالا به دست مشتری بسته به آدرس و وضعیت ترافیک خیابان ها بین یک روز تا یک هفته است.

*ساعات کاری

فروشگاه محمد هفت روز هفته از ساعت ۹ صبح تا 8 شب فعال و باز است (بدیهی است سایت فروشگاه 24 ساعته آماده ثبت سفارشات و خریدهای مشتریان بوده و سفارشاتی که در خارج از بازه زمانی باز بودن فروشگاه یا تعطیلی ثبت شود در اولین ساعت باز شدن مجدد فروشگاه به دست مشتریان خواهد رسید)

 

*کیفیت و قیمت اجناس

تمامی اجناس شرکتی فروشگاه محمد با توجه به قیمت روز و منصفانه به فروش می‌رسد که البته تعدادی از اجناس با تخفیف ویژه به مشتریان محترم ارائه می‌شود.

کیفت تمام اجناس غیر شرکتی فروشگاه (مانند محصولات کشاورزی و...) سعی شده از بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت موجود، ارائه شود.

 

*عودت کالا

چنانچه پس از تحویل اجناس شرکتی (مانند اجناس لوازم خانگی) متوجه مغایرت کالای سفارش شده محصول شدید، می‌توانید محصول را عودت داده و هزینه خود را عینا پس بگیرید.

***امتیاز ویژه: همان طور که گفته شد سعی شده محصولات فروشگاه محمد(مانند جاروبرقی یخچال لباسشویی و...) از بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برخوردار باشد ولی در عین حال برای پاسداشت اعتماد مشتریان عزیز، چنانچه هنگام تحویل هریک از این محصولات مشتری از کیفیت و برند آنها اطمینان نداشت، می‌تواند در همان جا محصولات قابل بازشدن را از پک مربوطه خارج نموده ودر صورت مغایرت هزینه خود را عینا پس بگیرد.

تبصره: این امتیاز ویژه برای خریدهای حضوری است(این امتیاز برای محصولات سایر دسته ها از جمله دسته ال ای دی شامل نمی‌شود)

تصاویر و مشخصات وزنی موجود در سایت فروشگاه برای محصولات شرکتی همان تصاویر اصلی کارخانه ای خود محصول بوده و تصاویر موجود برای محصولات غیر شرکتی از تصاویر آرشیوی و نمایشی است.

تبصره: ممکن است برخی تصاویر به دلیل تغییر در طراحی محصولات شرکتی قدیمی شده باشد ولی قطعا قیمت و برند محصول تحویل داده شده همان هایی است که در تصاویر موجود سایت نمایش داده شده است.

تبصره: باتوجه به تغییر روزانه قیمت و موجودی برخی کالاها ممکن است خرید آنها توسط مشتری با موجودی و قیمت آن روز تفاوت داشته باشد که این امر بلافاصله بعد از خرید مشتری و قبل از ارسال کالا به اطلاع مشتری خواهد رسید و درصورت عدم تمایل مشتری به خرید محصول با قیمت و نوع جدید، پول مشتری عینا به ایشان تحویل می‌گردد.

تبصره:ممکن است برخی محصولات در هنگام خرید موجود نباشد که فروشگاه شبیه ترین محصول به آن را پیشنهاد میکند که در صورت عدم تمایل مشتری، خرید آن محصول لغو و هزینه مشتری بدون کم و کاست مسترد میگردد.

تبصره: در بخش های محصولات غیر شرکتی که نیاز به تنظیم وزن دارد مانند محصولات کشاورزی وباغی با توجه به میزان در نیامدن وزن آنها با مقدار سفارش شده توسط مشتری در خیلی از مواقع، ممکن است تا سقف 50 گرم بیشتر یا کمتر از مقدار سفارش شده ارسال شود که برایند ریالی این کم و بیش ها همیشه به نفع مشتری خواهد بود و هزینه مازادی از مشتری دریافت نخواهد شد و اگر احیانا این برایند ریالی به ضرر مشتری باشد، حتما وجه محاسبه شده از این اختلاف به مشتری بازگردانده می‌شود.

qazvinamazon@gmail.com آدرس ایمیل

فروشگاه محمد با سایتهای فروش آنلاین www.AMAZONqazvin.ir - kalaqazvin.irو www.QAZVINamazon.ir اماده خدمت به همشهریان و هموطنان عزیز است.